3 Januari

Idag har jag varit i stan  med Jonas och det fanns ju ingenting som vanligt där. Vi gick till körskolan och gjorde lite test där och jag klarade äntligen mitt efter 12 gånger, haha. Ska ha körlektion imorgon, det var 2 månader sen sist jag körde så får väl se hur detta går. Måste komma igång nu igen så jag kan få körkortet snart! Är ju bara en och en halv månad kvar tills jag fyller år! Men försöker iallafall satsa tills i mars/april nångång.
Om en vecka börjar skolan igen, dagarna går så jävla fort! Men det är skönt att vi går mot ljusare tider nu iallafall, snart vår och sommar :) Guuud, vad jag längtar till sommaren!

Bild från i sommras, ser lite skev ut men min näsa är ju sne så hela jag är väl det med, haha  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0