Torsdag

Snart blir det att cykla till skolan, vill verkligen inte idag. Känns så onödigt att cykla in för en lektion men man får väl göra det ändå. Om vi bara ska göra frågor idag känns det lite onödigt för jag är nästan redan färdig med alla så det hade ju varit lite irriterande.
Jag har ju inte fått min mobil än och idag är det 2 veckor sen. Men vi ringde i tisdags och då sa dom att dom skulle få in den idag och att den hade blivit försenad just den vita telefonen också självklart. Men om jag har tur så får jag den imorgon annars blir det väl på måndag.. Det känns lite surt men det får väl gå det också.
Usch känner mig verkligen nere idag, vet inte varför men alla har väl sina dagar.
Nu ska jag gå, ha en fin dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0