Måndag

Måste först börja med att säga att jag är sjukt besviken på sånna som röstar på sverigedemokraterna. Fattar ingen vad dom vill göra med detta landet eller? Det är sjukt iallafall.
Idag så mår jag lite sådär, tror jag börjar bli sjuk. Har ont i halsen och näsan rinner lite så förskyldningen kommer väl snart. Vet inte vad jag ska göra idag, har ju studiedag. Funderar på om man bara ska ta det lungt och titta på en film eller nåt bara.
Igår fick jag lite nya grejer av mamma, ett skrivbord,matta,lampa och en rullgardin. Så nu är mitt rum lite större och finare :) Ska sedan måla om också nån dag så det blir nog fint till slut.
Nu ska jag fortsätta vara besviken på folk som röstade på sverigedemokraterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0