Trött

Var och firade min syster innan och det var helt okej och när vi körde hem så hämtade vi mitt H&M paket.. Så sjukt besviken, klänningen sitter skitdåligt + att den är inte änns vit typ gul/vit. Den ser alltså inte alls ut som på bilden tycker inte jag. Kjolen var helt okej så den behåller jag men absolut inte klänningen. Ser ut som ett nattlinne eller ett förkläde eller nått sånt. Sen så tittade vi på film, All About Steve. Den var inte heller så bra, rätt dryg faktist. Trodde den skulle vara bra men icke.
Sen har Bella skitat ner hela min säng, hon hade varit ute i regnet idag ju sen så var hon såklart i min säng efter det. Härligt, eller inte. Så jag bytte precis lakan igen efter typ en vecka >.< Menmen alltid skönt att sova i nya så det gör väl inget förutom att det var jobbigt. Nu är jag trött och ska snart gå och lägga mig tror jag, har ändå inget vettigare för mig.

Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0