Spruta

Sprutan gjorde inte alls ont. Jag trodde det skulle göra jätteont men hon sa att det bara spändes lite och hon hade helt rätt! Det spändes i kanske 5 mintuter efter och sen känns det inget mer :) Så ja, det gick bra!
Nu har vi varit på ÖB och konsum. Jag blir alltid så sugen på att flytta hemifrån när jag är på ÖB för dom har faktist lite roliga grejer som man kan ha sen. Typ häftiga burkar man kan ha spaghetti i? Jag har försökt tvinga på mamma den nästan varje gång men hon vägrar så jag får väl köpa den när jag flyttar då. ¨

En fett dålig grej idag är att på MTVs hemsida i USA så har dom nu ändrat att man inte kan titta på några avsnitt där längre eftersom jag inte bor i USA. Jävla skit, Sverige är ju så sjukt jävla segt så man kan ju inte titta på grejerna förräns om ett år typ. Nä men ett halvår iallafall. Men som tröst så hittade jag en NY sida där jag kan titta på det fast det nya avsnittet av The hills och The city har inte kommit ut än. Jag vet att jag är sjukt nördig men det är ju as bra? Och det är ju nu som allt är så spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0