Söndag

Idag så är det ju morsdag så jag hade köpt noblesse till mamma och sen skrivit en liten grej till henne :) Hon blev glad så det är väl det som räknas! Annars idag så har vi ätit grillat och det bästa av allt JORDGUBBSTÅRTA! Ååh vad gott det var! Har längtat efter det länge..
Vi kom precis hem efter att ha varit i systers lägenhet och vattnat blommor, hon är ju i kroatien eller dom är påväg hem nu men ja :P Sen var vi på maxi också :)
Sen ska vi äta lite baguetter och bara mysa lite. Jag mår illa och jag vet inte varför, har gjort det i några dagar nu. Jag vet att det kan vara pågrund av min mage men jag vet inte? Får hoppas det går över tills imorgon.

Imorgon är vi lediga så jag vet inte alls vad jag ska göra? Mammas pojkvän och jag ska nog fixa min cykel, eftersom någon IDIOT som inte har något annat för sig har gjort punka på den IGEN. Asså jag blir så sjukt sur av sånt, varför kan man inte låta bli andras grejer? Jag tror jag ska sätta cyklen hos min farmor istället hädanefter.
Nu ska jag gå :)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0