Söndag

Jonas väckte mig klockan 8 imorse! Lite taskigt för jag var jättetrött men jag vaknade ändå, jag kan aldrig somna om. Vi firade ju pappa igår och det var trevligt! Johan(min bror) och jag var och hjälpte till nästan hela dan så det var trevligt.
Idag så gick Jonas och jag till pappa och hämtade min väska för jag glömde den där igår. Men jag råkade tydligen väcka han för dom hade inte gått hem inatt förräns vid 4! Så han låg fortfarande och sov, haha :) Sen gick Jonas och jag å köpte glass :)
Sen har jag varit och ätit glass med Johanna och Stina också och det var också trevligt :) 2 glassar idag, inte bra, haha.
Är sjukt trött idag och känner mig nere men blev lite gladare när jag träffade mina fina vänner :)

Nu ska jag lyssna lite på Lady Gaga och läsa SOLO tror jag :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0