Skola

Nu ska jag snart cykla till skolan och laddar med Lady Gaga :) Hon är sjukt bra!
Det är varmt ute idag också, ca 18 grader just nu. Igår blev det upp till 23 grader, vilket var jätteskönt men det är jobbigt att cykla när det är så varmt. Hoppas det inte blir regn idag bara.
Det blir till att ha naturkunskap när vi kommer till skolan och sen är det lunch och det är kebab, det är gott! Sen har vi bara engelska och matte. Måste verkligen jobba på båda lektionerna, ligger efter rätt mycket >.<

Nu är det snart bara 3 veckor kvar till sommarlov! Fatta vad skönt det ska bli! Jag ska bara ligga och sola sen doppa mig i poolen och sen blir det självklart stranden också =) Fy fan  vad jag längtar efter värme och bad och slippa skolan ett tag. Är så sjukt skoltrött nu.


Ha en fin dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0