Precis varit ute med Bella

Kom nästan precis in efter att ha varit ute med Bella en runda. Så snart ska jag laga mat och det blir köttfärsås och spaghetti!Sjukt gott ska det bli. Jag har typ blivit husmor här hemma när mamma inte är hemma,haha. Det har varit skönt att vara ledig idag med och jag har bara tittar på tv och massa serier :) Mysigt. Det som inte är så mysigt är att jag kollade mitt midjemått :'( ååååh hatar det. Kan man inte bara få tänka sig smal istället. Om jag hade haft pengar hade jag fan fettsugit mig, haha. Antagligen är jag bara för lat för att göra något åt det men det är ju så jävla svårt! Jaja inte ska man gå och gnaga sig på det hela dagen.

Här är en gammal bild på Bella när hon var en liten beeebis :) Min sötnos<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0