Onsdag

Idag är jag hemma ifrån skolan för vi har bara idrott och sen slutar vi. Tyckte det kändes lite onödigt. Men iallafall sov hos Jonas inatt och  nu är jag hemma för jag skulle hem till mina fina vovvar :) Så nu har jag varit ute och lekt med dom lite. Sitter också och väntar på om jag får något sommarjobb! Antingen i mail eller posten så jag får väl se om jag får något snart eller så kommer det imorgon eller på fredag.
Senare idag ska jag ta spruta mot livmoderhalscancer! Jag är lite nervös för jag tycker inte om att ta sprutor och speciellt inte i armen det är bättre i armvecket. Men jag får väl se om det gör ont.

Nu ska jag hitta på något!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0