Ögonen rinner

Usch, har precis gjort köttfärslimpa så nu rinner det i ögonen av löken :( Svider gör det! Men det är väl värt det och få god mat =)
Idag så hade vi genrep och det gick rätt dåligt, haha. Vi måste hålla oss för skratt och sen veta när vi ska börja rappa och sånt, haha =) Låter ju säkert as bra. Men efter det så hade vi foto istället för vid halv 3 istället så vi gjorde färdigt vårt bildspel och sen hade vi extramatte! Jag tror jag fatta lite nu så jag ska göra provet imorgon :)

Nu tänkte jag lägga upp lite bilder jag tog igår när mamma och jag var i skogen. Dom blev inte sååå bra men vissa är väl helt okej, så dom lägger jag upp.


Mamma hittade såna stora äckliga sniglar :)





Min lilla söta Bella stod och väntade på mig :)

Kommentarer
Postat av: Johanna Vahlberg

Du är sjukt duktig Caroline, :) <3

2010-05-11 @ 09:37:07
URL: http://vahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0