Natti natti

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Antingen så läser jag lite Twilight eller så slocknar jag direkt till en film. Tror kanske filmen låter mest lockande, känns som om jag behöver sova mycket eftersom vi börjar vid 8 imorgon, hehe. Jag får panik om inte jag får lägga mig tidigt när jag börjar vid 8,haha, vilka problem man kan ha.
Ska bli skönt med sommarlov då man inte behöver tänka på sånt! Fast jag får ju vänta 3 veckor extra eftersom jag börjar jobba 3 dagar efter! Men det ska bli skönt med pengar :) Då ska jag SHOPPPAAAA :) Och åka till Göteborg har jag bestämt, älskar den staden :)


Nu ska jag drömma lite om kläder och skor och kanske några väskor, hihi.
Godnatt och sov sött! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0