Min dag

Skulle egentligen haft sovmorgon idag men vi hade nationella i engelska idag så icke sa nicke. Var hur trött som helst imorse men hostade och sen var jag ju tvungen att gå upp. Jonas sov även hos mig inatt, vilket var mysigt :) Han kan ju alltid sova lite längre eftersom han inte sminkar sig, höhö. Nationella gick iallafall sådär, läsförståelsen var jättesvår tycker jag men sen hade vi hörförståelse och den var lättare tycker jag. Vi har alltså haft heldag i dag i skolan och jag var kvar hela dan! Ovanligt men jag gjorde det och jag var inte så trött och sur som jag brukar vara idag, men det var ju bra!

Dagens höjdpunkt idag: -När toalettpaprets ställning ramlade när Stina och jag var på handikappstoaletten, förstår mig verkligen inte på det.
- Marabou Polka, skitgod choklad =)


Snart ska jag nog gå och sova för jag är hur trött som helst nu, kanske läsa lite om jag orkar. Vi är lediga imorgon, eller vi har idrott men pallar inte cykla in till stan och ha idrott som jag inte änns ska vara med på eftersom jag är förskyld. Jaja, jag tar ledigt imorgon iallafall =)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0