Måndag

Skööönt att vara ledig idag! Väcktes av min kära lilla hund idag som ´kan öppna min dörr även om den är stängd? Hon bara måste typ in eller nåt, haha så söt är hon =)Sen kom Alfie också och skulle kela lite, mina vovvar är bäst <3  Idag har jag bara tänkt mig att ta det lungt, så jag mår bättre tills imorgon. Så har tänkt mig att mysa framför tv:n med en rolig film eller något sådant. Dock stå har jag ju inget godis och det är ju nästan ett måste när man ligger hemma helt ensam och är lite sjuk assååå. Men jag får väl överleva antar jag.
Har ätit en nyttig frukost med grovt bröd där det var 50% fullkorn i och sen Verums hälsofil! Tror det kan vara lite nyttigt iallafall :) Sen har jag varit ute med hundarna också såå liiiiiite nyttig har jag varit. Men nu ska jag se om jag har något bättre för mig!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0