Måndag

Hade en väldigt skönt och behövande sovmorgon idag. Hade kunnat sova lite extra men var rädd för att jag skulle få ont i huvudet, hade redan sovit i 10 timmar så det kanske hade blivit lite för mycket. När vi kom till skolan så hade vi extra matte och det betyder att jag bara har 3 tal kvar på matte B! Fatta vad nice, ska bli så himla skönt att slippa det i tvåan. Det går om man bara vill :)
Efter det hade vi lite hål så då gjorde Stina och jag lite naturkunskap, vi har lite till att göra men sen är vi färdiga.
Vi hade foto också och då skärde vi ut våra 10x10 bilder vi ska ha utställning med.
Efter skolan så stack Stina och jag till stan och det var roligt. Jag hittade ett par shorts på Lindex, men tror jag ska byta till en storlek mindre kanske. Jag ska nog in och prova någon dag nu i veckan.
Annars ikväll så har jag bara duschat och fixat lite i PhotoShop.
Nu tror jag att jag snart ska gå och lägga mig, börjar bli trött. Kanske läsa lite Twilight? :)

Godnatt och sov sött! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0