Heeeelg!

Idag har det  blåst  som satan rätt ut sagt! Men vi cyklade ändå och det var sjukt jobbigt och jag trodde jag skulle dö påvägen hem. Man kommer ju ingenstans? Detta skitväder.
Dagen idag har varit bra förutom matteprovet för jag tittade bara på det sen så såg jag att jag kan inte ett piss. Så det blir att gå till extra matten på måndag igen..
Annars har det inte hänt så mycket idag, vi hade vernissage på bruket där vi visade våra målningar vi har gjort. I min grupp gjorde vi ingen målning men vi tog kort och satte upp på väggen istället, mycket lättare! Vi var precis och handlade lite så sen ska jag till Jonas och mysa. Stina,jag och Jonas ska titta på film och tjocka oss :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0