Torsdag

Har inte skrivit på jättelänge,hehe. I måndags så började jag jobba på ett ålderdomshem. Det är väl inte världens bästa jobb men det som gör dagen bra är det söta tanterna, hehe:) Men det ska bli jätteskönt att det är fredag imorgon så då ska jag bara ta det lungt och mysa med Jonas!
Måste göra något med Stina och Johanna också, det var as längesen!
I helgen blir det att ha picknick med Jonas, ta det lungt och kanske fixa poolen. Lär vara helt död i helgen efter denna "hårda" vecka,haha. Man har ont i fötterna men annars så går det rätt bra på jobbet faktist. Fick vara där helt själv idag! Usch, det var jättehemskt, haha men jag klarade det och är faktist stolt över mig själv och det gick rätt bra sen ändå :)

Nu ska jag snart gå och sova, ska upp vid 6 imorgon>.<

Ha en fin kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0