Snoooor

Jag är helt täppt i näsan, imorse kände jag inte så mycket var bara lite täppt så tänkte att jag kunde gå till skolan. Men sen efter bara en timme eller lite mer så bara var jag igen korkad. Det är konstigt sånt ibland asså. Så nu känns det som om jag har snor i hela ansiktet asså innanför ansiktet typ,haha. Nej men det känns som om det är rätt fullt. Jag ska nog snart gå och läsa lite twilight och få min skönhetssömn och hoppas på att jag börja bli bättre imorgon så jag kan gå till skolan på torsdag. Jag vet att jag bara har tjatat om hur sjuk jag är idag men det finns inget annat att skriva om när man är sjukt. Det är ju det ända man är när man är det,haha.

Nä nu blir detta sista inlägget för dig..


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0