Onsdag

Självklart är det jättefint väder ute när man är sjuk. Hoppas att det håller i sig iallafall! Vaknade vid 8 idag med och sen har jag inte alls gjort så mycket. Skickade iväg mamma till apoteket och konsum,hehe. Hon skulle köpa mer medicin för magen och sen en duschtvål som skulle vara jättebra sa läkaren igår. Jag har ju fått torrhets fläckar på armarna med så hon tyckte jag skulle använda en oparfymerad. Sen skulle mamma köpa köttfärs så vi kan göra lasange! Ååh vad gott det ska bli, om man känner någon smak men jag hoppas det :)
Asså jag är så uttråkad när jag är hemma så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Vad kan man göra liksom? Ligga och dö typ, usch. Men ska till skolan imorgon och om jag fortfarande inte mår bra så går jag bara på de lektionerna som är viktigast. Alltså naturkunskap och matten.
Jaja, nu ska jag titta på tv eller nåt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0