Fredag

Idag så hade vi bara betygsamtal i bild och jag fick MVG :) Jag hade blivit as arg om jag inte hade fått det. Men iallafall sen så åt Stina,Johanna och hennes vän och jag mjukglass. Det var gott! Det är så sjukt härligt väder ute, går knappt att ha några kläder på sig. Nu ikväll så ska Johanna och jag titta på när Stina spelar fiol! Det ska bli kul :)
Min förskyldning har blivit liite bättre men är fortfarande täppt och hostar lite. Men det ska nog gå över snart!
Imorgon så ska jag träffa Jonas, har inte gjort det sen i måndags!! Det är längesen. Så vi kanske ska in till stan om han inte är bakfull eller ska hjälpa sin syster städa hennes lägenhet. Han ska ju på klassfest ikväll så får väl se imorgon om han mår bra,haha.

Nu ska jag titta på The hills! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0