Onsdag

Vaknade vid typ 7 idag av en jävla fluga som håller på mig hela tiden. Tillslut fick jag damp och slog ihjäl den, men självklart kunde jag inte somna om. Jag hjälpte mamma med hundarna och sen åkte vi till maxi för att se om vi kunde hitta något till hundarna där dom kunde bada lite,haha. Vi hittade en Hello Kitty pool, haha. Dom vågade inte riktigt först men sen så började Alfie lite mer och mer och han tyckte nog det var lite kul. Men Bella bara tittade lite och sen skvätte vi lite vatten på henne så det tyckte hon var skönt. Alfie bet dock sönder första raden av poolen eller vad man ska säga,haha :)

Såhär ser den ut,haha men nu är den ju sönder första raden, men den är rätt söt :)
Hundarna är ju lite för stora för den också men det funkar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0