Lördag

Vilket skit väder det är idag, det bara öser ner. Tråkigt, men det kan faktist behövas eftersom det har varit så grymt varmt och torrt ute nu. Jag hoppas på att det blir finare väder imorgon istället :)
Jag har fortfarande ont sen jag klippte häcken igår, haha. Snacka om att vara ovältränad, det gjorde sjukt ont igår, jag kunde knappt lyfta armen. Idag gör det inte så ont i armen men det gör ont i axlen och lite i ryggen. Men jag överlever nog. Ska fråga mamma om hon vill hämta mig nu för jag vill inte cykla hem i regnet :(

Kommentarer
Postat av: Jonas

MEEEEEEEES!

2010-07-24 @ 12:49:09
Postat av: Caroline

Tyst med dig och rösta på min sko istället!

2010-07-24 @ 13:00:39
Postat av: Jonas

Hahahahahahahahaha! Då skulle du allt må va?!

2010-07-24 @ 15:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0