Lördag

Idag har jag varit i karlskrona och i stan. Vi åkte in till karlskrona där min bror hittade en soffa! Skit skön + att den hade såna dryckhållare och en "låda" eller vad man ska säga emellan platserna så vi kallar det en bio soffa, haha. Annars idag har jag bara grillat och övningskört! Jag fick köra på vägen för första gången! Det ni! Mamma tyckte att det gick rätt bra idag så vi ska köra mer imorgon :) Det jag mest behöver öva på är att köra iväg när jag har stannat, men det ska jag nog lära mig fort!
Snart ska jag och min bror titta på The Green Mile. Den är så sjukt bra och sorglig! Den är dock lite länge, hela 3 timmar men det orkar jag nog =) Ni borde titta på den, jag tror den går på 3 eller 5 vid 9 :)

Nu ska jag ladda upp med lite godis och bli fetare än vad jag är, mmmmmmh så gott det ska bli :)


Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Hejhej

Allt bra med dig idag? =)

2010-08-01 @ 12:35:01
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0