Längesen jag skrev!

I måndags åkte mamma och min bror och jag till Kalmar :) Det var roligt och trevligt att göra något bara vi fast min syster saknades ju :( Men vi var iallafall och tittade inne i Kalmar Slott och Länsmuséet där inne handlade lite om Kronan det skeppet. Inne i Kalmar Slott var ju jag IQ befirad iallafall, haha. Det var en uppstoppad häst från typ hundra år gammal och jag tyckte den såg lite konstig ut så jag stod och knackade lite på den så kom det en tjej och sa till att jag inte fick röra den för den var flera hundra år gammal och är påväg att falla ihop. Så det var lite pinsamt,haha. Shit, undra vad man hade gjort om den hade gått sönder, usch ja, haha.
Jag shoppade inte så mycket för allt var ju på rea och jag hittar typ aldrig något på rea, typiskt också. Men jag hittade ett linne och en klocka! Som inte var på rea, haha. Jag ska lägga upp bild sen! Men det var inte så farligt dyrt ändå, hittade en klänning inne på Lindex här hemma? Konstigt att man inte hittar något när man är iväg,haha. Men jag lägger upp bild sen iallafall :) Jo jag hittade muffinsformar också, dom var rätt söta.

Ska lägga in bilderna och lite så nu så jag kan lägga in dom sen :)


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0