Karlskrona

Idag har Jonas och jag varit i Karlskrona och tittat lite. Jonas skulle titta på gitarrer och jag bara titta runt lite. Det var trevligt, det var länge sen han och jag gjorde något själva :) Vi hittade ingenting, tråkigt nog. Men sen kom jag på att jag får mina grejer från H&M denna veckan! :) Ååh det ska bli kul, hoppas det är fint! Annars vill jag åka någon annanstans och shoppa. Jag vill till Göteborg! Synd att det är så dyrt att åka dit bara, sist jag kollade kostade det 600 kr bara för att åka dit! Det är lite för dyrt och sen ska man bo där med, men men får väl åka dit någon annan gång istället!


Min goda mat! Fläskfilée med klyftpotatis och pepparsås :)


Jonas mat ser inte lika god ut,haha. Han tog buffé och det var lite allt möjligt :)


Kommentarer
Postat av: sarastille - vinn smycken för 200 kronor hos mig

bara bra, själv då? :)

2010-07-26 @ 19:16:57
URL: http://stiille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0