Höstkläder =)


Den här jackan tyckte jag var häftig med puffarmarna och så, mycket fin! =)


Skorna är väl vanliga men rätt fina, så tänkte se hur dom ser ut i verkligheten :)


Klänningen ser inte så fin ut här men på hon som var i katalogen så var den jättefin! Jag är inte säker på om den passar min kroppstyp, haha. Jag tror inte det men jag måste testa :)


Den här väskan tycker jag ser väldigt höst ut, tycker om den rätt mycket :)

Vanliga svarta leggings bara :)

Och 2 såna här par trosor fast dom andra är vita, syns inte så bra på bild :)

Det här har jag tänkt att köpa iallafall! Jag får se om jag tycker om det i verkligheten :) Det går på ungefär 1500:- och det är ju rätt billigt om man skulle köpa allt detta i en annan affär om man säger så =)
Tycker det är rätt kul med höstkläder och hösten är ganska mysig faktist. Men efter det kommer vintern och jag hatar det! Det är mysigt på julafton om det är snö annars kan det ta sig i röven. Vi kunde haft sommar istället för vinter :) Det hade varit det bästa!

Kommentarer
Postat av: IISABEL

vad härligt :D jo de är fint här :D

2010-07-21 @ 21:37:51
URL: http://onlyisabel.blogg.se/
Postat av: emelie -

Mycket fina kläder! :)

2010-07-22 @ 00:22:53
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0