Badat i poolen

Mamma och jag bestämde oss för att rensa ogräs och det var sjukt varmt! Dessutom så ställde jag mig i typ ett myrbo eller nåt, för jag fick myror hela fötterna så jag fick lite panik och sprang iväg,haha. Så nu hatar jag myror och vill bara döda dom, det svider som satan om man blir biten av dom som var där sa mamma. Men tur som jag hade så var jag så snabb så jag inte blev biten,haha.
Men iallafall så badade vi lite efter, det var skönt! Så nu har vi suttit ute i solen och ska snart göra chili corn carne. Vet inte om det sitter ihop eller hur det stavas? haha. Det ska bli gott iallafall =)
Det blev inget med Johanna och Stina idag för Johanna skulle iväg så det blir att vara hemma och ta det lungt istället :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej bra,följer dej nu :)

2010-07-21 @ 21:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0