Söndag

Nu är tråkiga söndagen här igen och jag hatar den. Det är värsta dagen på veckan för då finns det absolut ingenting att göra. Mamma och jag kanske skulle baka bullar sen och övningsköra skulle vi göra ikväll. Vad ska man då göra där emellan? Vädret är ju skit som vanligt så man kan ju inte vara ute? Blää, hatar vädret. Det skulle tydligen bli högtryck igen den veckan vi börjar skolan. Det blir ju verkligen perfekt när man ska cykla. Eller inte. 
Usch jag vill inte börja skolan. Jag skulle vilja byta skola och flytta härifrån. Jag tycker verkligen inte om detta stället, det finns ingenting att göra, stan är död och folket är ju bara helt fuckade. Alla vet allt om alla och folk pratar skit om allt och alla. När jag har gått ut gymnasiet ska jag flytta härifrån!

Kommentarer
Postat av: josefine

tack ;)

2010-08-01 @ 12:35:16
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0