Söndag

Jaha, som alla andra tråkiga och regninga söndagar så har jag inte gjort särskilt mycket. Jag har handlat,lagat mat och tittat på one tree hill. Jag lekte nyss med mina små söta vovvar också. Ja, så denna dagen har inte varit särskilt händelserik, har mest bara drygat.
Imorgon ska jag hjälpa mamma med hundarna för dom börjar ju jobba imorgon igen. Fy vad tråkigt! Vad ska man göra hela dagarna? Gå hemma och hålla hundarna sällskap, är det enda vettiga jag kommer på om man ska vara hemma. Jaja, jag får väl se vad som händer, nu ska jag duscha


Puss

Kommentarer
Postat av: evelinA

hejsan, gå gärna in på min blogg och anmäl dig till tävligen där man kan bli vinna och bli veckansblogg! gå in på min sida och läs

mer,kram!:)

2010-08-09 @ 21:40:14
URL: http://evelinaakauppinen.blogg.se/
Postat av: johanna vahlberg

heej, jag tycker vi ska hitta på något innan skolan börjar, ska vi ta en tjockis kväll nästa vecka? :) vilken dag kan du och stina? :) <3

2010-08-11 @ 22:17:59
URL: http://vahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0