Onsdag

Idag har jag varit i stan med Stina. Jag hittade en BH och en mascara fast råkade ta en brun så mamma kanske skulle ta den om man inte får lämna tillbaka den. Annars idag har det inte hänt så mycket, är hos Jonas nu och vi ska snart titta på en film kanske.
Igår var jag i Karlshamn med mamma,syster och låssas bror. Hittade inte så mycket där heller, men det blev ett skärp och 3 små cupcakes fast i porslin. Tyckte dom var lite häftiga så jag köpte dom.
Jag måste hitta några nya tröjor! Jag kan inte hitta något fint nånstans. Fast om man nu skulle hitta något så är det fult på mig för mina cpiga höfter och min tjocka maaaageeee. Men jag får väl fortsätta leta antar jag.
Nu sa jag se om vi ska titta på någon film eller inte.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0