Äntligen fredaaaaag!

Vi fick börja vid halv 10 idag istället för 8! Grymt skönt, så jag gick och la mig vid halv 10 igår och vaknade vid 7 och var helt utvilad. Det kändes skönt så jag gick upp och sminkade mig och sen var jag ute en runda med Bella också :) Så jag har precis ätit frukost och väntar nu på att vi ska cykla till skolan. Idag blir det bara att visa upp en musik grej för ettorna och treorna och sen ska vi få se ettornas dockteater, hehe :) Sen blir det bara att fika lite och sen gå hem antar jag :)


Och här får ni en riktigt snygg bild på mig, haha not :)

Kommentarer
Postat av: johanna vahlberg

sööt du är !! :) <3

2010-08-31 @ 20:24:02
URL: http://vahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0