Tisdag

Har sovmorgon till 10 idag så jag vaknade för ca 45 minuter sen, haha. Idag så ska vi öva inför modevisningen och imorgon så ska vi visa upp det! Det ska bli kul, fast kommer vara jättenervös men det går säkert bra. Funderar på att skita i svenskan idag med, fast kanske är lite onödigt. Jaja, jag får se hur jag gör!
Igår så var jag faktist ute och sprang med Bella runt berget. Det var sjukt jobbigt och bella ville typ springa framför mig hela tiden, hihi men det gick bra ändå. Så jag var rätt duktig igår, inget godis heller! Jag lyckades rätt bra så jag får se hur det blir idag!
Lady Gaga ska ha konsert i november och jag funderar fett på att åka dit. Hon är ju rätt bra :)



Ha en trevlig dag, puss :)

Kommentarer
Postat av: Kenza

Hej! Självklart ska du vinna skorna. Det är sådana som du som gör vår värld till en bättre plats. Lova att ha riktigt kul i mina skor så önskar jag dig all lycka.



Mejla mig, så skickar vi skorna så fort som möjligt!



Puss

- Kenza <3

2010-04-27 @ 12:48:15
URL: http://kenzas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0