Picknick i brunnsparken

Började vid 8 idag och slutade vid typ 3. Har varit en bra dag, dock har jag haft ont i magen >.< Jag ska tydligen gå "catwalk" med mina egna kläder jag har gjort! Jag tror nog att det blir rätt bra för det ska vara lite crazy typ och Lady gaga så det blir ju inte lika pinsamt då. Kommer vara sjukt nervös innan men det kommer nog gå bra! Kommer vara typ 8 dansare på scenen också samtidigt som vi ska gå :) Vi ska gå för allmänheten och även för hela skolan och sen våra föräldrar med då =) Nervöööööst, är bara 2 veckor tills dess också.
Efter skolan så stack Ellen,Stina,Johanna och jag till brunnsparken och hade lite picknick. Vi hade bakat som vi hade med oss och jag måste faktist säga att min kladdkaka var godast, haha :) Sen kom Johannas muffins :)
Johanna och jag spelade även in vår låt till våran mentor, haha! Eller jag gjorde för hon bara satt och skrattade, det gjorde ju jag  med men jag sjöng iallafall och Johanna ibland :) Vi vågade inte göra det live för han så han bad oss spela in det på hans Iphone :D Lät as bra, eller inte :)
Aja, ikväll blir det myskväll med familjen!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0