Påsklov!

Äntligen är det påsklov! Har längtat sjukt mycket efter det, så nu ska jag bara ta det lugnt och vara med vänner,familj och pojkvän :) Haha, när vi cyklade hem från skolan så cyklade Johanna in i några tegelstenar?! Haha, fattade inte hur hon lyckades men det gick bra iallafall, tur är väl det! :) När jag kom hem så gjorde jag pannkakor så nu är jag sjukt mätt.
Ellen var sjukt taskig mot mig idag! Hon höll för mina ögon och när hon tog bort dom sen så var det en spindel som var mitt framför ögonen på mig! Jag är as rädd för spindlar så jag börjar ju gråta, haha och till och med 2 gånger :( Tycker det var lite taskigt faktist.
Imorgon fyller Stina år och då ska vi tjejer på bio på kvällen och mysa :) Det ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: johanna,

jäkla tegelstenar asså! ;) Jaa väldigt taskigt!,

Ses imon! :D

2010-04-01 @ 21:33:23
URL: http://vahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0