Ont i huvudet

När jag kom hem idag så hade jag så sjukt ont i huvudet så tog jag en tablett men det gick inte över så då tog jag en till men det gick inte över då heller. Sen stack jag till gymmet med Johanna och då gick det över lite men sen jag  kom hem så jag har haft så sjukt ont. Det var länge sen jag hade såhär ont, har haft ont i huvudet nästan varje dag i typ 1 eller 2 veckor. Har även varit täppt i näsan också? Funderar på om jag börjar bli sjuk eller nåt men jag tycker jag borde ju ha fått det nu isåfall? Jag fick iallafall ta en tablett till och sen gick jag och vilade så nu har det mesta gått över men har lite kvar. Fan att alltid jag ska ha ont i huvudet, hatar det. Ska se om jag kan fixa lite nya tabletter också. Fick ju i burk innan så ska se om jag kan fixa det nu som jag kan ha med mig överallt.
Min syster och hennes pojkvän var ju här och det var trevligt. Maten var gooooooood :) Jag tror mamma och jag bestämde att jag skulle köpa ett par Rayban-wayfere tror jag det stavas? Jag har funderat på det lite så tänkte se om jag kanske skulle köpa ett par såna. Bättre att ha ett par riktiga än såna som inte hjälper alls. Plus att dom är snygga också! :)

Nu ska jag hitta på något.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0