Onsdag

Idag är jag hemma från skolan eftersom vi bara hade idrott så jag pallade inte cykla in till skolan och ha idrott och sen hem igen. Skönt att vara hemma en dag iallafall :) Hjälpte mamma med hundarna imorse och sen har jag bara latat mig. Senare ska jag gå och klippa mig, hoppas det inte börjar regna när jag ska dit >.<
Igår så bakade mamma och jag frallor och mamma hade gjort bullar när jag kom hem. Dock så upptäckte hon senare att hon hade använt fel jäst. Hon hade använt det jästet hon skulle ha i brödet, haha. Bullarna blev lite torra men det går att äta men frallorna blev jättegoda =) Fick också reda på att mamma tänker bjuda mig på massage, behöver verkligen det. Jag är så spänd och har jätteont i armarna när någon bara tar på dom nästan.  Idag är det bara en vecka kvar tills vi ska gå modeller! Är nervös, kommer typ bajsa ner mig eller nåt, haha men kommer säkert ramla eller nåt. Nu ska jag se om jag hittar något att göra nu när man är hemma själv.

Puss


Kommentarer
Postat av: Stina

Ja jag kommer med bajsa på mig, haha :D

2010-04-22 @ 11:38:59
URL: http://stinisstinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0