Måndag!

Idag har vi sovmorgon eftersom vi redan är färdiga med våra kläder i skolan :) Så jag och Stina ska cykla till skolan om typ en halvtimme. Huvudvärken är borta idag men istället har jag fått mensvärk! älskar det. Idag har jag bestämt att jag ska försöka äta lite nyttigt och efter skolan ska jag ta med mig hunden och ut och springa tänkte jag. När man ändå är ute och går så kan man ju springa lite och slippa gå till gymmet sen? As varmt inne på gymmet ju. Det är hur fint väder som helst ute idag och det är så grymt skönt att vara ute! Mamma och jag pratade lite utomlandsresor fast mamma vågar inte åka längre,haha.Inte själv med mig iallafall, men jag skulle vilja åka med Johanna och Stina! Det hade varit kul =) Men just nu längtar jag faktist efter svensk sommar! Är så trött på det kalla vädret. Men det går fort nu verkar det som :) 7 veckor kvar till sommarlov! :)

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0