Lördag

Idag så vaknade jag av att Alfie väckte mig vid typ halv 8 sen kunde jag inte somna om så jag gick upp då. Alfie var så söt inatt, han väckte mig vid typ 2 och sen så började jag kela med han lite och då så började han kura in sitt huvud under mina kuddar där jag låg. Haha, så söt min lilla Alfie :)
Idag så ska Jonas och jag fira vår 3 årsdag! Fast det är inte förräns på måndag men vi firar den idag. Vi har varit inne i stan och tittat lite och fikat och ikväll så ska vi ut och äta och sen hem till han och titta på film och mysa :) Vi skulle egentligen typ åkt till malmö och shoppat och bo på hotell men ingen hade råd med det nu så vi bestämde att vi gör något kul i sommar istället. Men det ska bli mysigt :) Försöker ringa och boka bord men det är ingen som svarar!! Får väl ringa om någon halvtimme eller något istället.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0