Bytt lakan (Y)

Yeeessss nu har jag bytt lakan, höll på och dö. Det är hur varmt som helst här hemma! 24 grader inne och ändå har vi ingen värmepump på?Konsigt, konstigt. Jag har nu bestämt att hundarna inte ska få vara i mitt rum längre, eller jo på golvet men inte i sängen, haha. Det är sjukt äckligt egentligen men det är ju sååå mysigt :( Men det blir iallafall fullt med hundhår och mamma tror jag kan vara allergisk mot det eftersom jag är täppt hela tiden. Hur bra är det då att dom ligger i sängen? hehe. Jaja, får se hur länge detta varar, 1 dag kanske.
Innan gick Johan(min bror) och jag till konsum och jag misslyckades FETT! Jag köpte eller rättare sagt fick av Johan en glass och en brejk. Dom åt jag ju nästan upp direkt som det chokladfreak jag är. Sen har jag ätit 4 kex av Johan och sen druckit ett glas fanta? Hur fan gick dettat till?! Men men livet går vidare och jag dog ju inte precis. Men eeeeh ja du det var jävligt gott iallafall och det är ju huvudsaken. Så nu ska jag inte gå och må dåligt över det hela veckan och försöka vara utan imorgon igen. Jag behöver ju inte äta choklad varje dag liksssooom.. Jaja, nu ska jag hitta på något, blir nog tv lite och sen läsa twilight, fett spännande nu :) Även fast jag redan har sett filmen så tänker man bara: Neeeej, han får inte lämna henne och sen blir allt jättesorgligt, haha. Nöööörd men den är bra! :)

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0