Onsdag

Idag så började vi vid 9 för att vi skulle ha friluftsdag. Vi gick runt till 15 olika stationer och det gick nog rätt så bra, vi blir säkert bland dom 3 bästa iallafall av 15 lag!!!Det är bra,  om vi nu gör det. Stina och jag cyklade ju dit idag så vi fick cykla hem också. Det var lite jobbigt när solen stekte på en hela tiden, fast det var ganska skönt ändå. Jag köpte nutella på vägen hem,hihi. När jag kom hem så tog jag upp lite lasange ifrån frysen som mamma har gjort. Johan och jag tittade på Alvin och gänget eftersom jag inte har sett den innan. Den var rätt så bra! Sen följde jag med mammas sambo ut med hundarna =) Efter det har jag bara suttit vid datan och slappat. Jag har lagt upp lite bilder sen i lördags på facebook.

Imorgon så ska jag till min käre syster och låna en bok som vi ska skriva en recention om sen. Vi ska laga lite stuvade makaroner och falukorv också =) Hihi, gott! Kanske baka något? (a) Haha.Nää, det har jag inte änns frågat henne.Nu orkar jag inte skriva mer. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0