Onsdag

Veckan har gått så himla fort som vanligt och snart är det fredag igen! Vi började vid 10 idag med orientering och det är ju svinkallt ute nu, det låg på nollan imorse! Helt sjukt, det var ju nyss sommar? Men iallafall vi fick klä på oss och det gick ju rätt så bra. Vi var några av dom första iallafall =) Efter det så var det lunch och det var skitäckligt precis som alla andra grytor i skolan. Sen så hade vi engelska och sedan slutade jag! Skönt att sluta tidigt en dag i veckan iallafall. Imorgon så har vi inställd lektion både första och sista så då slutar vi tidigare. Jag hade tänkt mig att man kunde åka in till karlsrkona imorgon men det verkar inte som om någon vill eller kan, tråkigt nog. Jag behöver hitta ett par stövlar som man kan ha nu när det är lite kallare ute. Hittade ett par på skokällan men dom var lite trånga framme vid tårna. Inte så konstigt med min stora stortå! Haha. Annars får man väl åka in någon annan dag. Det är jobbigt att spara pengar och jag vill bara shoppa hela tiden. Men sen när pengarna är slut så blir man så deprimerad så det inte är sant,haha. Usch,ja pengar är jobbig!  Puss
Jag saknar sommaren. Funderar på att tatuera in den här bilden i nacken? Tror det kan bli snyggt!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

vem saknar inte sommaren :(

2009-10-01 @ 14:11:01
URL: http://beeccss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0