Måndag

Imorse så vaknade jag typ 20 över 7 men sen somnade jag om till halv 9 då min bror ringde mig,haha :P Vi börjar inte förräns vid kvart i 12 men Stina och jag skulle åka in till stan tidigare för hon skulle lämna tillbaka sin väska. Vi har bara slappa lektioner idag, först datakunskap sen bild och sedan foto! Så måndagar är härliga dagar!

I lördags så var Stina och Ellen hemma hos mig. Vi tittade på film,åt en massa godis och pratade en massa skit! =) Det var trevligt och kul! Jag köpte ett linne,en väska,en stickad kofta,en mascara och ett naglack för bara 800 kr! Det är fynd tycker jag, för det jag köpte iallafall. Jag funderar på att lägga upp lite bilder senare på det jag köpte. Men lördagen var mycket trevligt iallafall. I helgen så hoppas vi på lite estetfest också! =) Kanske åka in till karlskrona och shoppa lite, sen blir det kalas hos min fabror som fyller 40 år =) Aja, nu ska jag gå. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0