God morgon

Nu har jag precis gjort mig färdig för skolan. Jag visste inte riktigt om jag skulle sminka mig eller inte men jag använder ju inte någon foundation eller puder eller nåt sånt så jag sminkade mig. Vi ska nämligen ha idrott idag med samhälle? Jag vill hellre bara ha med vår klass, vi är ju redan många liksom. Men jag har bara 3 lektioner idag och det är idrott,engelska och italienska. Jag hoppas italienska läraren är snäll,haha. Jag är ju så trög så hon lär ju bli irriterad. Jag slutar vid kvart över 2 så då hämtar mamma mig. Min syster ska också med hem idag =) Det var ett tag sen hon var hemma nu, tycker jag. Aja, stina och jag ska ta bussen om typ en halv timme. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0