Torsdag.

Idag så har dagen varit helt okej faktist! Vi började vid 8 och slutade vid 2 eftersom vi inte hade någon engelska så kunde vi flytta upp svenskan =) Jag fick G på mitt matteprov vilket är skitbra! Eller jag var ett halvt poäng ifrån men jag fick det ändå! Det är bra, för jag hade verkligen inte orkat ha 2 prov efter mig. Jag har precis varit ute med mamma med hundarna och snart ska vi till maxiiii =)  Jag älskar maxi :)

Imorgon så blir det att gå på stan,äta och titta på New moon! =) Det ska bli kul! Det är Ellen,Stina,Jonas,Elin och Alexander som ska med. Jag hoppas filmen är bra men det har jag hört så det ska den säkert vara. Men nu ska jag dra, men rösta gärna på min klänning jag har gjort! http://www.yourmoda.se/klanningar/Show.aspx?id=5157 Det skulle vara roligt!


Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0