Tisdag

Idag så vaknade jag vid ungefär kvart över 7? Skulle egentligen gå upp kvart i 8 men det var bara bra för jag var tvungen att tvätta håret. Det har varit en helt okej dag, jag fick reda på att jag fick VG på mitt kultur och ide historia prov! =) Blev fett glad! Ikväll så ska mamma och jag träna yoga, om inte mamma hade för ont i huvudet. Vi ska iallafall testa och se om det är kul. Jag tror däremot att det är skittråkigt som med Bodybalance, det är ju ungefär lika dana grejer man gör. Men jag gör det för mammas skull och för att det är rätt bra för kroppen. Jag ska nog kunna stå ut en timme.

Imorgon så har vi inga lektioner typ, vi ska ta influensasprutan kvart över 9 på morgonen. Sen har vi idrott men skolsystern tyckte att man borde vänta 1-2 timmar innan man börjar träna. Så vi slipper det, förutom att vi ska antecka några saker men det är ju inte speciellt jobbigt? Det är god mat imorgon också, kycklingschnitzel :D Åååh, det är så gott fast på fredag är det lasange ch det är nog ännu godare tror jag! Och ja, jag är typ matfixerad =) Mat är ju det godaste som finns! Vilken är er favoriträtt?


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0