ÖB

Var precis på ÖB och köpte mini toblerone och nörcreme. Fast det var inte jag som betalade utan mammas sambo, höhö :) Det skadar ju aldrig. Ikväll så ska jag vara hemma och umgås lite med min familj, ska sätta på lite kaffe tills mamma kommer hem =) Tror jag ska titta på Grey's anatomy ikväll också, det är nog ett av mina favorit program. Det är förresten värsta stormen här typ! Blåser och regnar som jag vet inte vad. Hoppas det är borta imorgon. Jag börjar också få ont i min arm nu, känner det när jag rör på den lite. Men ingen annan biverkning än så länge och jag hoppas det håller i sig.

Usch, imorgon så börjar vi vid 8 och då måste jag gå upp extra tidigt för jag måste duscha håret på morgonen. Det borde finnas en lag där man börjar vid minst 10 varje dag... Nu ska jag titta runt lite.




Puss=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0