New moon

Faaan! finns inga platser kvar på premiären! Vad tråkigt, Stina och jag hade ju värsta planen ju. Aja, det sket sig men vi får väl gå en annan dag då.

Har precis varit ute med hundarna, svin kallt om benen. Jag tog på mig min vinterjacka och jag frös ingentíng med den förutom om benen då men det är väl självklart. Synd att man ser ut som en köttbulle i den, annars hade jag kunnat ha den i vanliga fall också. Ska fundera lite på det, det är ju bättre att man är varm än att frysa. Mjaaa, jag får se. Ska ringa Jonas snart också, han ska hjälpa mig med matten sen =) Ska ha prov på fredag, fett drygt. Jag fattar ingenting typ så jag hoppas jag får G.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0