Måndag

Just nu sitter jag och lyssnar på Happy med Leona Lewis, tycker den är grymt bra. Idag började vi vid 12 och sen så gick vi till halv 4 som vanligt. Jag redovisade lite foton som vi hade haft i läxa, gick skitdåligt. Jag tror inte jag fattade uppgiften riktigt. På fredag ska Stina och jag göra en tårta till vår lärare vi har i foto, han fyllde år idag. Vi tänkte att vi kunde göra en tårta tills på fredag då, så kan alla fika lite =) Vi är så himla omtänksamma och snälla, Stina och jag. Senare vet jag inte vad jag ska göra, jag hoppas Jonas vill komma till mig.

Puss..

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Vill du lägga till varandra på bloglovin? :)

2009-11-16 @ 18:23:25
URL: http://gracefulmemory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0