Jimmy Choo

Jag måste ha något ifrån hans kollektion. Det finns många fina saker, men jag funderar på om jag ska köpa skor, plånbok eller smycke? Det är så svårt!
 



Tycker dom här svarta skorna är sjukt snygga! Fast jag skulle vilja ha högre platå, dom blir alldeles för höga annars och gör mycket ondare att gå i, haha. Jag har inte så mycket pengar just nu så jag funderar på om jag ska önska mig något i julklapp? Jag känner att jag måste ha något, det är ju faktist Jimmy Choo? Jag hade ju självklart inte köpt något om det var fult men nu är det ju inte det. Det är ju betydligt dyrare i vanliga fall så varför inte köpa något nu?

Kommentarer
Postat av: Petra

älska jimmy choo ! :D

2009-11-17 @ 20:08:56
URL: http://acidbanana.blogg.se/
Postat av: moa ekberg

fin blogg! =)

och domdär skorna underst är riktigt snygga!

2009-11-17 @ 21:06:57
URL: http://moaeekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0