Influensa spruta

Kom hem från skolan för ca en halvtimme sen. Vi stannade kvar några timmar extra för vi har ju alltid så roligt i skolan,haha. Det finns ju folk som är så avundsjuka för att vi har mycket roligare än vad vissa andra har! Jag tog iallafall sprutan idag, var nervös först men sen sa folk att det inte gjorde ont. Jag lugnade ner mig lite sen men när jag gick in så blev jag lika nervös igen. Haha, jag fick lite tårar i ögonen när hon sprutade in det. Annars gjorde det inte ont när hon stack in den men när hon sprutade in det kändes det som om hela armen spändes. Men jag mår iallafall bra och har inte ont i armen heller :) Stackars Ellen, hon är livrädd för sprutor men vi var nog ett bra stöd tror jag? Vi tvingade henne, haha stackarn.. Nu ska jag titta lite på Desperate housewives eller gossip girl tror jag. Sen väntar jag på att The hills avsnittet ska komma också =) Nööörd, jag vet.

Puss!

Kommentarer
Postat av: moa ekberg

ja, verkligen! =)

2009-11-18 @ 17:01:06
URL: http://moaeekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0